  • Data: 2022-01-09 18:59:15
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W niedzielę, 9.01.2022 o 14:15, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Chcę samodzielnie piec chleb. Schodzi mi go bochenek na dwa dni.
    > Po pobieżnej analizie alle widzę, że kombinacji typów, marek, mocy i
    > zasady działania pieców do chleba jest więcej niż przy agregatach ;-)
    > Od czego zacząć? - na co zwrócić uwagę?

    Na dwa śmigiełka w maszynie - lepiej i szybciej wyrabiają ciasto.
    Reszta mniej więcej podobna - niezależnie od marki - i różnią się
    przede wszystkim ilością programów do pieczenia, z których w praktyce
    i tak korzysta się najczęściej z jednego, podobnie jak w pralce, czy
    zmywarce. Zasady działania maszyny są wszędzie takie same: załadowanie
    składników > wyrabianie ciasta > wyrastanie > wypiek. A moc silnika
    w maszynie jest dobierana do wielkości ładunku, przez fabrykę - a nie
    przez jakiegoś Zenka - i trzeba wierzyć, że się na tym zna. Fabryka,
    nie Zenek.