    From: Ormianin <o...@c...epf.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Piec naftowy - prosze o opinie
    Date: Thu, 21 Oct 2010 13:26:07 +0200

    Thu, 21 Oct 2010 13:17:19 +0200, na pl.rec.dom, Panslavista napisał(a):

    > "Ormianin" <o...@c...epf.pl> wrote in message

    > A nafta nie robi po spaleniu wilgoci? Pomyśl.
    > W ZIBRO piszą o wzmożonej wentylacji - spaliny idą do atmosfery w domu.
    > Czyli nie tylko tlen znika ale masa dwutlenku i wody przybywa. Szukaj
    > piecyka z rurą nawet przez okno na okres zimy. Japończycy mają piecyki
    > katalityczne do ogrzewania pomieszczeń wielkości garnka, ale problem ten
    > sam.

    Nie wiem, dlatego pytam i ciesze sie ze jest dyskuja... gdybym byl
    zdecydowany i pelen checi juz mialbym taki japonski piecyk.

    Jelsi nawet nie ten piecyk, to jakie inne bezkolizyjne ogrzewanie (ale nie
    ekektryczne - bo drogie)

    Czy doprawdy mozna postawic przyslowiowa koze czy maly piec zeliwny,
    wywalic rure za "okno" i juz tanio sie ogrzewac ?

    Czy tam o tym "rekuperakutorze" - cos nies z google, czy to chodzi o
    klimatyzacje i czy jest to faktycznie tanie ogrzewanie?