  • Data: 2010-10-22 17:41:45
    Temat: Re: Piec naftowy - prosze o opinie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Też uważam że kogutek ma rację ,ale mógł ją wyrazić w bardziej kulturalny
    > sposób ;)

    Jeśli mam rację to o co Ci chodzi. Reklama była bardzo nachalna i na dodatek
    nieuczciwa. Jak by napisał ze są takie piecyki. Wymienił ich zalety i oczywiście
    wady. To bym się nie czepił. Ale jak ktoś pisze że wychodzi taniej niż prądem to
    jest zwykłym pospolitym złodziejem. Dlaczego mam się nad nim litować? Czy jak
    ktoś chce mnie kulturalnie okraść to nie mam prawa dać mu w pysk? Jak taki
    uczciwy to dlaczego nie przedstawił realnych kosztów eksploatacji?