  • Data: 2010-10-22 13:11:44
    Temat: Re: Piec naftowy - prosze o opinie
    Od: Aleksandra <z...@p...onet.pl.brakspamu> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 22 Oct 2010 13:30:07 +0200, na pl.rec.dom, Jan Werbinski napisał(a):

    > Uszczelnić okna i zmniejszyć wentylację.

    Uszczelniłam okna, ale z tą wentylacją to chyba nie jest dobry pomysł,
    zreszta jest tylko jedna kratka w łazience.

    > Zmienić taryfę elektryczną na G12 i
    > uruchamiać grzejniki olejowe w tanich godzinach.

    To nie moje mieszkanie, właściciel nie bedzie chyba specjalnie tym
    zainteresowany.

    > Jak jest kasa, to można kupić piec akumulacyjny dynamiczny,

    Kasy troszeczkę mam, ale nie będę właścicielowi mieszkania wyposażać
    mieszkania, a to nie wchodzi w grę, bo i tak nie ma korzystnej taryfy
    nocnej...

    > Podłączyć kozę do komina i palić drewnem.

    To byłoby najlepsze. Pytałam nawet własciciela, ale nie wyraził na to zgody
    bo ten budynek jak mowi jest swiezo po generalnym remoncie i te kanały
    kominowe nie są już dostepne... Poza tym, ten pan z dużego mieszkania
    zrobił dwa może trzy i podnajmuje. Zostaje mi piecyk elektryczny, dlatego
    byłam też zainteresowana tym piecem naftowym...

    Moge sobie sprawić jakiś tani elektryczny piec zatem... ale co wybrac
    termowentylator, kwarcowy, halogenowy, promiennik, czy cos innego, nie znam
    sie na tym licze na wyczerpujacą odpowiedz, pozdrawiam.