    From: Aleksandra <z...@p...onet.pl.brakspamu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Piec naftowy - prosze o opinie
    Date: Fri, 22 Oct 2010 09:18:18 +0200

    Panie @Kogutek

    Czytam z zainteresowaniem ta dyskusje, bo tak sie sklada ze sama szukam
    jakiegos alternatywnego i nie ukrywam taniego zrodla ogrzewania. Wynajelam
    we Wroclawiu kawalerke na czas studiów, ale wlasciciel pozostawil mi
    jedynie stary piecyk elektryczny tzw. "sloneczko" produkcji PRL (rok
    produkcji 1984 r.). Byl tam kiedys piec kaflowy, ale go wlasciciel
    rozebral, a miejsce zagospodarowal tworzac mini kuchnie...

    Mieszkanie kosztuje mnie dosc duzo, wynajm i oplaty, a chcialabym mieszkac
    tam dluzej, znalazlam tu prace i zapewne dluzej pozostane. Rowniez
    zastanawialam sie na takim piecykiem.

    Jesli jednak nie on (piecyk na nafte czy gaz), jak pan sugeruje ze jest
    nieoplacalny, prosze polecic mi cos innego. Jako ze nie jest to moje
    mieszkanie nie wydam duzej sumy, a na tej elektryce nie wydaje mi sie aby
    byla to dosc oplacalna sprawa. Obecnie dość mocno oszczedzam, w mieszkaniu
    mam 16-18 stopni i chodze w polarach, chcialabym jednak aby bylo bardzej
    komfortowo.