eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePieco-kominek, kominek kumulacyjny, CMA, hypocaustum, hipokausta › Re: Pieco-kominek, kominek kumulacyjny, CMA, hypocaustum, hipokausta
  • Data: 2014-03-04 08:17:24
    Temat: Re: Pieco-kominek, kominek kumulacyjny, CMA, hypocaustum, hipokausta
    Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-01 10:36, uzytkownik pisze:
    specjalnych kształtek do tworzenia kanału
    > dymowego,
    Ciekawi mnie jak to odbiera kominiarz i sposób czyszenia tego przewodu
    dymowedo. Ponadto wymga to zabudowy "pozamurowe" czyli jakiś zapiecek
    trzeba przewidzieć i wybudować. Jest tu umieszczone zdjęcie, które nie
    podoba mi się już ze względu na połączenie czopuchowe. Jest wstawiona
    tam rura blaszana- jakoś nie przekonuje mnie w przypadku zabudowy.

    Jak wiadomo tak mocno nagrzane powietrze niesie z sobą
    > spore ilości kurzu, roznosząc go po całym domu.

    Aby do tego nie dopuścić to trzeba utrzymywać czystość wokół kominka, a
    już w żadnym przypadku nie trzymać drewna w miejscy gdzie owo powietrze
    jeszcze chłodne wpada do komory