  • Data: 2009-05-11 21:20:20
    Temat: Re: Pistolet do pianki montazowej.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:gua3g7$8hl$1@inews.gazeta.pl...

    > Szukam pistoletu, który bez problemów dal by sie rozebrac w celu
    > wyczyszczenia i wyplukania rozpuszczalnikiem nitro z zaschnietej pianki.
    > Juz drugi pistolet, w którym chinczyki, albo i nie chinczyki zamiast
    > uszczelek wysmarowali wszystkie gwinty silikonem w celu uszczelnienia.
    > Po rozkeceniu, co tez nie bylo latwym przedsiewzieciem pistolet juz nie
    > utrzymywal szczelnosci. Cholender i cala pianka Soudala "poszla" do
    > smietnika :-/

    Pistolet czysci sie po uzyciu czyscikiem do piany ew. acetonem nie
    rozpuszczalnikiem nitro, a najlepiej nie czysc go w ogole. Kupujesz pistolet
    za 40zl i drzesz go do upadlego zmieniajac tylko pianki. Nie czyscisz, nie
    odkrecasz. Jak pistolet zaczyna szwankowac to wyrzucasz i kupujesz kolejny
    za 40zl. Ja od roku uzywam toyoskiego pistoletu rodzimej marki Vorel. Poszlo
    nim pewnie ze trzy kartony pianek. Piane nakrecam nowa po oproznieniu starej
    i tak w kolko. Sam czyscik kosztuje tyle co pol pistoletu, wiec srednio
    warto. Wazna uwaga, w wiekszosci pistoletow piane nakreca sie przy
    wcisnietym "cynglu". Zapewnia to odprowadzenie cisnienia wlasciwa droga.
    Inaczej moze sie zdarzyc, ze cala piana wyjdzie bokiem.

    Pozdro.. TK