  • Data: 2011-12-29 08:34:50
    Temat: Re: Plamy na kominie ...
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:
    > Wszystkie 12 mieszkań ma piece kaflowe, lokatorzy pala drewnem, węglem
    > itp. Kominy murowane z cegły.

    Tak, tylko Kaszpir nie pali w piecu kaflowym...
    On ma kocioł automatyczny z palnikiem retortowym i sterownikiem z
    algorytmem pid, który moduluje moc, a nie kontroluje temp spalin.

    Zdziwiłbyś sie jak bardzo można w takim kotle schłodzić spaliny.
    Kaflok już takiej regulacji nie ma - wiem, bo mam i jedno i drugie :-).

    A to, że z kominem może być coś trochę 'nietegez', to inna bajka.

    pozdrawiam
    Robert G.