  • Data: 2009-11-26 19:04:03
    Temat: Re: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hem6so$ut4$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > I trzeba recznie ponownie wlaczac?

    Tak. To u mnie tylko dwa dotkniecia blatu, ale trzeba. Niestety po wlaczeniu
    kuchenke trzeba ponownie regulowac, tj. jej moc. Jak gotuje sie na "malym
    ogniu" to ponownie trzeba przyciszyc. :-) Zatem bywa, ze nie dwa pukniecia w
    blat tylko odpowiednio do ustawien. Kuchenka wylacza sie po paru sekundach,
    wiec tez nie tak od razu. Ma to tez swoje plusy, nie musisz pamietac o
    wylaczeni a to tez bezpieczenstwo i oszczednosci. Wystarczy czasu na
    spokojne przerzucenie nalesnika. Grzac garnka w gorze sie nie da, wiec w tym
    przypadku samo wylaczenie jako takie to tez nie wada. W odlewaniu
    ziemniakow do wylaczenia nie wyrabiam sie i musze wlaczac i przyciszac.

    Pozdro.. TK