  • Data: 2009-11-26 19:00:37
    Temat: Re: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:kjzaay9xu2l.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Dużo jakoś... Skąd bierzesz te dane?
    >
    > Nam wychodzi 2-3 metry na 2 miesiące, z tym, że czajnik i piekarnik
    > mamy elektryczne. Na gazie gotujemy obiady dla 2 osób ok. 5 razy w
    > tygodniu...

    Ustaliłem orientacyjne. U rodziców była butla propan-butan 11kg która
    wystarczała średnio na dwa miesiące gotowania ale bywało że i po miesiącu
    trzeba było wymieniać. Jedna butla to około 506MJ co odpowiada około 14,8m3
    gazu ziemnego który ma 34,4MJ/m3. Gdybym zmieniał co dwa miesiące wyjdzie
    roczne zapotrzebowanie około 3036MJ co przekłada się na 88m3 GZ50.

    Marek