  • Data: 2010-11-04 20:51:02
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Juz sie w temacie duzo ludzi wypowiedzialo. Ja tylko dodam, ze mam indukcje
    od ponad roku. Miesiecznie za prad place ok. 120 zl (duzo czy nie - kwestia
    upodoban). Praktycznie co drugi dzien gotuje obiad - zeby nie bylo, ze nie
    korzystam. Dla porownania, w starym mieszkaniu placilem za sam gaz ok. 35 zl
    / miesiac - do tego dochodzi prad zuzyty do oswietlenia i uzytkowania
    urzadzen.

    Jak dla mnie indukcja to cala epoka przed gazem. Estetyka i funkcjonalnosc
    nie do pobicia, a koszty porownywalne.

    Wyobraz sobie, ze brudna indukcje przecierasz wilgotna szmatka i masz
    czysto... teraz pomysl ile czasu zuzyjesz na doprowadzenie do czystosci
    kuchenki gazowej. No i ile zaplacisz za przeglady instalacji gazowej i
    wentylacyjnej...