  • Data: 2010-11-04 21:50:41
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:
    > Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bezedura. Grzanie w elektrowni atomowej jest naturalne, bo najbardziej
    > przypomina Słońce.

    > Kto Ci zabrania?
    > A może wogóle zamieszkaj w lesie?

    I niech się nauczy naturalnie ciepłą wątrobę jeść. Podział wnętrzności w
    polskiej gwarze myśliwskiej wywodzi się wprost z paleolitu - wnętrzności
    zwierzyny dzielą się na drobia i patrochy. Drobia to serce, język i
    wątroba - to co po upolowaniu jelenia albo mamuta można było zjeść na
    miejscu na surowo żeby mieć siłę wrócić do jaskini po resztę plemienia
    żeby zdobycz przenieśli. Ganianie za mamutem wyczerpuje...

    Ja potrafię wątrobę na surowo - ciekawe jak on?

    --
    Darek