  • Data: 2013-10-31 10:17:27
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eda64d12-9678-4631-8653-905816ff4359@googlegrou
    ps.com...

    >Panda ma też taką samą funkcjonalność jak Mercedes :)

    Nie taką samą. Panda jest mniejsza, mniej wygodna i gorzej spisuje się na
    drodze ma gorsze osiągi.
    Tradycyjna płyta wraz z tradycyjnym okapem ma te same osiągi co ta twoja
    bora.
    Ty sprzedajesz Pandę w cenie Mercedesa.

    >Na tym postawisz cztery duże garnki a na standardowej "dużej" płycie
    >zmieścisz tylko trzy.

    Na standardowej płycie stawiam cztery garnki. Wiem bo mam.

    >Wyciąg z bebechami (filtr tłuszczowy) wyjmujesz w dwie sekundy i wkładasz
    >do zmywarki.

    Tak to wygląda na filmach marketinfgowych a w rzeczywistości to wiemy obaj
    jak to jest, oraz fakt czy i jak często będzie ci się chciało to robić.

    >Nie znam szybszego sposobu na mycie okapu.

    Ja znam inny sposób. Mycie raz na pól roku zwykłego zamiast co dwa tego
    którym handlujesz
    Ty znasz za to szybki sposób na wyciąganie pieniędzy od naiwniaków.

    >Jak zwykle w takim wypadku suma zalet plus brak konkurencji powoduje, że
    >kogo stać i to widział w działaniu to kupuje.

    Co ja widzę:
    - Zalet brak
    - konkurencja okapów tradycyjna od zatrzęsienia, Inni się tej produkcji nie
    tykają z jakiegoś konkretnego powodu. Obaj wiemy z jakiego :)
    - stać mnie
    - widziałem w działaniu i mówię "nie, dziękuję"