  • Data: 2013-10-31 10:36:10
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2013 10:17:27 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Tradycyjna płyta wraz z tradycyjnym okapem ma te same osiągi co ta twoja
    >
    > bora.

    Nie ma.
    Tu masz porównanie skuteczności włączonego na full okupu Miele
    http://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A do najprostszego BORA
    http://www.youtube.com/watch?v=6kb7bSEDDRo

    > Tak to wygląda na filmach marketinfgowych a w rzeczywistości to wiemy obaj
    >
    > jak to jest, oraz fakt czy i jak często będzie ci się chciało to robić.

    > Ja znam inny sposób. Mycie raz na pól roku zwykłego zamiast co dwa tego
    >
    > którym handlujesz

    Czy ty czytasz przed wysłaniem co piszesz?
    Wyjęcie środka tego "okapu" z filtrem węglowym i włożenie do zmywarki trwa maksimum
    10 sekund i tyle samo w odwrotnej kolejności. Możesz to robić przy każdym myciu
    naczyń.
    I poważnie uważasz, że jest to gorsze, m.in. mniej higieniczne rozwiązanie od mytego
    co pół roku, rozkręcanego okapu, który i tak nie zabiera nawet 10% tego co powinien i
    reszta ląduje na meblach?

    > Co ja widzę:
    >
    > - Zalet brak

    :)))

    > - konkurencja okapów tradycyjna od zatrzęsienia, Inni się tej produkcji nie
    >
    > tykają z jakiegoś konkretnego powodu. Obaj wiemy z jakiego :)

    http://www.gaggenau.com/pl/product/VL414?sourceCat=v
    entilation
    Co jeszcze wiesz w temacie? :)