  • Data: 2013-10-31 11:04:20
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2013 10:39:51 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Kluczem sukcesu w tym
    > przypadku nie jest produkt, tylko forma sprzedazy. Jak zycie pokazuje
    > udaje sie sprzedac normalne rzeczy za niebotyczne pieniadze.
    Ot to własnie.
    Lata temu sprzedawałem filtry do wody tzew osmotyczne jesli dobrze pamietam.
    Cos koło 2,5tys była cena dla kupującego.
    Ja, zwykły akwizytor z tego miałem ponad 1000zł czyli taki filtr to pewnie wart był
    tyle ile wazył.
    Czasami jak mam nadmiar czasu to zapraszam na tzw. prezentacje akwizytorów do domu.
    Ostatnio był gośc z odkurzaczem, sorry nie wolno na to było mówic odkurzacz tylko
    jakoś inaczej to nazywał ale nie "odkurzacz. Lion coś tam firma jesli dobrze pamietam
    Niby to coś odkurzało, nawilżało, zapachy rozsiewało itp.
    Faktycznie jakas wilgoć i zapach z tego się wydzielały po dolaniu odpowiednich
    środków do wody. Odkurzać tez odkurzało. Niestety głosne było jak startujący samolot
    więc to już dyskwalifikowało to urzadzenie użytkowo.
    Gość z godzinę nawijał, prezentował, my z żoną słuchaliśmy. W końcu podał cene-
    6,500zł. Grzecznie podziękowałem, gośc stwierdził ze "specjalnie dla mnie" odda za
    4tys. Podziękowałem powtórnie, to on oświadczył ze jak dam mu 10 nr telefonów
    znajomych to za 3,5tys odda.
    Podziękowałem definitywnie.
    Prezentacje garnków i odkurzaczy Rainbow też przerabiałem- czasu wolnego trochę było
    a ciekawy jestem zawsze technik sprzedaży;)