  • Data: 2013-10-31 10:56:30
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6175dfad-cfff-4e59-8f95-81c6b4ca832d@googlegrou
    ps.com...

    >Wyjęcie środka tego "okapu" z filtrem węglowym i włożenie do zmywarki trwa
    >maksimum 10 sekund i tyle samo w odwrotnej kolejności. Możesz to robić przy
    >każdym myciu naczyń.
    >I poważnie uważasz, że jest to gorsze, m.in. mniej higieniczne rozwiązanie
    >od mytego co pół roku, rozkręcanego okapu, który i tak nie zabiera nawet
    >10% tego co powinien i reszta >ląduje na meblach?

    Pomijam już fakt zużycia wody środków do zmywarki i prądu. Po pierwsze
    trzeba to zrobić, trzeba wyjąć płyty, włożyć do zmywarki ułożyć obok innych
    naczyń, wyjąć włożyć.
    Co jakiś czas trzeba kupić zupełnie nowy wkład. W tradycyjnym też ale nie
    tak często gdyż nie wciąga dużych kropel oleju i innych cieczy.
    Okapu się nie rozkręca. U mnie na meblach nic nie osiada a jakoś mam
    tardycyjny okapi wciąga to co ma wciągać.
    Nie wciskaj ludziom kitu marketingowego wciskając teorie o czymś co nie
    istnieje.