  • Data: 2013-10-31 11:19:28
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:12:29 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Sugeruję, abyś opatentował jak najszybciej to rozwiązanie, które masz w kuchni.

    A ja sugeruje zebys nie pisal glupot, a juz tym bardziej nie wypowiadal sie
    na temat obserwatorow - ja tu widze ze wszyscy raczej slabo widza
    uzytkowosc tego wynalazku.

    Spytam jeszcze o jedna rzecz:

    > Żadnych płyt się nie wyjmuje. Wyjmuje się tylko to co ma styk z parą i tłuszczem.

    Czyli wyjmuje sie tylko ta gorna "listwe" (tak to nazwijmy).
    A co jest nizej? Przeciez nawet na filmie widac ze wglab wpada bardzo
    duzo kropel wody/tluszczu - przy dluzszym gotowaniu to skapuje z listy
    wglab okapu. A piszesz, ze nic glebiej sie nie czysci. To co sie z tym
    tluszczem wglebi okapu pozniej dzieje?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.