  • Data: 2013-10-31 11:12:29
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2013 10:56:30 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Pomijam już fakt zużycia wody środków do zmywarki i prądu. Po pierwsze
    >
    > trzeba to zrobić, trzeba wyjąć płyty, włożyć do zmywarki ułożyć obok innych
    >
    > naczyń, wyjąć włożyć.
    >
    > Co jakiś czas trzeba kupić zupełnie nowy wkład. W tradycyjnym też ale nie
    >
    > tak często gdyż nie wciąga dużych kropel oleju i innych cieczy.
    >
    > Okapu się nie rozkręca. U mnie na meblach nic nie osiada a jakoś mam
    >
    > tardycyjny okapi wciąga to co ma wciągać.
    >
    > Nie wciskaj ludziom kitu marketingowego wciskając teorie o czymś co nie
    >
    > istnieje.

    Cieszy mnie ta rozmowa z tobą, bo obserwatorzy widzą, że nie masz pojęcia, nie masz
    argumentów, zatykasz uszy i wołasz "lalalalala, to jest niedobre, to nie działa!".
    Ale fajnie, że się nie załamujesz i brniesz dalej :)
    Żadnych płyt się nie wyjmuje. Wyjmuje się tylko to co ma styk z parą i tłuszczem. To
    co idzie do zmywarki jest ze stali (zero aluminium), ma trwałość "wieczną" i się nie
    wymydla w praniu.
    Jeszcze nie spotkałem osoby mającej kuchnie i tradycyjny okap, która by twierdziła,
    że nie osiada jej tłuszcz na meblach.
    Sugeruję, abyś opatentował jak najszybciej to rozwiązanie, które masz w kuchni.