  • Data: 2013-10-31 11:46:44
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:8185b0a1-8e9d-4f39-824d-54677d4275cd@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 31 października 2013 09:13:08 UTC+1 użytkownik
    m...@g...com napisał:

    > Cały czas mi ucieka napisać jeszcze to, że on tego nie finansuje w 100% z
    > gotówki. Tam jest spory kredyt więc z inwestycją na przyszłość ma to
    > naprawdę nie wiele wspólnego.

    No to jakby zmienia postac rzeczy. Ale tez pokazuje ze facet nie jest taki
    bogaty. Bogaty nie bralby kredytu. Bogaty zarabia na taki dom w jeden
    miesiac.

    Nie będę wyliczał co ma ale ma dość dobre źródło dochodu, które niestety
    ale nie nadąża za jego fanaberiami.
    Dom postawił na płyciew którą wlał 60kubików betonu + zbrojenie. Ubzdurał
    sobie że na ławach będzie za słabo, mimo że w promieniu 150km wszyscy budują
    na ławach bo tu nie ma niestabilnych gruntów.