  • Data: 2013-10-31 11:50:59
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:756ad5e4-ca23-4efb-985f-4688661c871a@go
    oglegroups.com...

    > Co do tluszczu ktory osiada na meblach - moja mama ma okap bez
    > wentylatora -
    > ot po prostu kawal blachy nad kuchenka wpiety do komina wentylacyjnego.
    > Kuchnie ma jakies minimum ~15 lat (jak nie wiecej) i duzo gotuje. Nie
    > zauwazam
    > zeby w okolicy okapu meble byly jakies tluste czy zniszczone.

    W sensie dużo jajek na twardo :-)
    Mieszkałem w różnych domach i użytkowałem różne kuchnie i jeśli ktoś gotuje
    coś więcej niż samą wodę to _zawsze_ po jakimś czasie wszędzie jest syf. To
    czy tego syfu jest mniej czy więcej to zależy od rodzaju kuchenki, rodzaju
    okapu, używania pokrywek itd. Ale syf jest zawsze. Przy indukcji i dobrym
    okapie znacznie mniejszy niż przy gazie i kiepskim okapie ale jeśli po 15
    latach meble nie są tłuste to tylko dlatego że są myte, a nie dlatego że się
    nie brudzą.

    > A Ty jestes slabym spamerem - po dwoch postach Cie wszyscy wyczuli :-)

    Przesadzasz. Nawet jeśli to spam (czego nie zakładam) to jakaś najbardziej
    łagodna forma bo zawiera użyteczne informacje. Ja np. o tych okapach w
    płycie dowiedziałem się właśnie z tej grupy przy okazji poprzedniej dyskusji
    i już to komuś poleciłem do przetestowania kto ma kuchnię otwartą i płytę na
    wyspie i zwrócił się do mnie o pomoc w wyborze rozwiązania które nie będzie
    okapem zwisającym z sufitu, a zapewni wentylację.

    Pozdrawiam
    Ergie