  • Data: 2013-11-08 11:45:17
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-08 10:12, uzytkownik pisze:

    > Ja też mam wątpliwości co do sensu ekonomicznego, ale wybacz jakie masz
    > doświadczenie z "wyciągami blatowymi", że piszesz o ich wadach czy
    > zaletach? Piszesz tak jak byś już ich conajmniej kilka użytkował w swoim
    > domu, a prawda jest taka, że Ciebie nawet nie stać jest na takie
    > rozwiązanie. Dlatego porponuję powstrzymaj się przed tego typu
    > wypowiedziami pseudoautorytatywnymi, bo tak naprawdę to guzik wiesz na
    > ten temat. Tak samo i ja jak i większość ludzi wypowiadająca się na tej
    > grupie pierwszy raz w życiu coś takiego widzi i do tego tylko "na
> [...]

    No ja tam nie wiem czy Krisa stac, ale skoro dom postawil, rodzine
    utrzymuje to pewnie jakos by sie spial gdyby go to szczegolnie jaralo,
    podobnie jak wiekszosc z nas jak sadze.
    Moja pierwsza uwaga do tego rozwiazania to nieporownywalnie drozsze
    gotowanie, a tu przedstawiane jako tansze o dziesiat procent. Tu nie
    trzeba miec praktyki, bo to jakby wynika z teorii.

    Pozdro.. TK