  • Data: 2013-11-08 12:41:10
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6834991f-d60a-46dc-a9f9-aae4e9c3067f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:41:31 UTC+1 użytkownik slavo65
    napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=YMVFQLlSzmI
    > Jak dla mnie ciagnie calkiem spoko :D

    Tu akurat podzielam pogląd Slavo.
    Jak zauważyłem wśród znajomych tego typu okapy zazwyczaj kupują ludzie,
    którzy nigdy w życiu jeszcze nie ugotowali samodzielnie obiadu i nie
    mają pojęcia ile wysiłku trzeba włożyć, aby takie szyby i lustra
    utrzymać w czystości.
    Zazwyczaj są to osoby, które stołują się w barach lub u mamusi, a
    kuchnia jest tylko "sanktuarium" na pokaz, ewentualnie używana podczas
    imprez do zrobienia herbaty i kawy.
    Jeżeli miałbym wybierać pomiędzy Bora i takim okapem jeżeli byłyby
    dostepne w podobnej cenie to bez zastanowienia wybrałbym Bora, ponieważ
    o wiele łatwiej jest przetrzeć ścierką blat niż czyścić do połysku szybę
    lub lustro, do którego dodatkowo jest utrudniony dostęp.
    Pod tym względem przedewszystkim cenię sobie wygodę i funkcjonalność.