  • Data: 2009-03-24 18:55:29
    Temat: Re: Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gqb9m5$msm$1@node2.news.atman.pl...

    > O tym, by porównywać rzeczy porównywalne. Kuchenka gazowa za 240 daje się
    > tak porównać do płyty za 1300 jak Maluch do Opla Vectry. Ani porównywalne
    > bezpieczeństwo, ani porównywalna funkcjonalność...

    A to niby dlaczego nieporównywalne? Służą dokładnie do tego samego celu.
    Autor wątku pytał się o koszty związane z jednym i z drugim. Ja wydałem 3000
    zł na indukcje Boscha i za różnice w cenie miałbym tony gazu do kuchenki
    gazowej i dlatego patrząc przez pryzmat tylko kosztów gaz wygrywa.

    > W rzeczy samej, zwracam honor - zrozumiałem że kosztują majątek :)

    No właśnie.