  • Data: 2009-03-24 19:31:40
    Temat: Re: Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic pisze:

    > A to niby dlaczego nieporównywalne? Służą dokładnie do tego samego celu.

    Ale mają inną funkcjonalność a to ma też znaczenie. W przeciwnym
    wypadku ludzie kupowaliby wyłącznie najtańszy sprzęt, skoro się sprawdza
    w swym głównym celu.

    > Autor wątku pytał się o koszty związane z jednym i z drugim. Ja wydałem
    > 3000 zł na indukcje Boscha i za różnice w cenie miałbym tony gazu do
    > kuchenki gazowej i dlatego patrząc przez pryzmat tylko kosztów gaz wygrywa.

    Ja za Mastercooka wydałem 1500. Gdybym chciał montować płytę gazową, to
    bez względu na jej koszty doszłyby mi zwiększone koszty instalacji
    gazowej, skomplikowałaby mi się kwestia wentylacji a nadal nie miałbym
    przydatnych funkcji w postaci timera, power boost'u i blokady przed dziećmi.
    Dlatego nie ma sensu porównywanie kosztów zakupu w odniesieniu
    wyłącznie do ceny zakupu jednego elementu - nawet jeśli jest
    najistotniejszy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio