  • Data: 2010-11-25 10:27:19
    Temat: Re: Płyta korkowa na ścianę a wyciszenie?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi o odizolowanie się od dzwieków sąsiadki, która wieczorem
    > strasznie głośno ogląda TV do tego stopnia że zasnąc ciężo.

    może porozmawiaj z nią...
    kup jej ładne słuchawki...

    > Słyszałem że można spróbować ścianę wykleić korkiem, tzn taką płytą
    > korkową. Co Wy na to?

    tak, można spróbować - efekt dekoracyjny jest niezły!
    TYLKO dekoracyjny...

    > Te płyty korkowe są dośc cieńkie więc jakos sceptycznie podchodze do tych
    > rad.

    i słusznie...
    jesli nie posłuchasz zdrowego rozsądku i to zrobisz a potem uda Ci się
    zauważyć
    efekt wyciszenia, to koniecznie nam (mi) o tym opowiedź!

    > Macie jakieś doświadczenie z tym materiałem?

    jak wyżej...
    jak zawiodą pertraktacje,
    lepiej na tej ścianie meblościankę ustawić
    za nią możesz nawet płyty z twardej wełny włożyć