  • Data: 2015-02-02 18:03:08
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-02 o 13:32, Bodo Bodowiczewiczkiwiczewski pisze:
    > A choćby i wynalazek z czasów I wojny burskiej .. to co?
    >

    > W PL to taka dziwna kraina gdzie na kogoś kto chce sobie zamontować choćby suszarkę
    do prania patrzy się się jak na debilą z rekalmówek w TV.
    > Co mnie obchodzi co ludzie myślą o mnie, już bym dawno zawału zapewne dostał gdybym
    się tymi pierdołami przejmował, to ich a nie mój problem czy ja to g... z gazem
    miałem, mam czy też będę miał.

    > Pytam się tylko, dlaczego w PL od wielu lat występuje problem z fachowcami, w
    różnych rejonach Polski, przeprowadzane remonty trwają zdecydowanie za długo,
    fachmani przeważnie reprezentują jakis zakrapiany piwem i alkoholem margines
    społeczny, rozgrzebuja chatę, wychodzą i nie mają pojęcia kiedy mają zamiar wrócić
    dokończyć dzieła. Tak się dzieje od Bałtyku po Tatry, od Nysy do Bug.

    Masz jakieś dziwne wyobrażenia, albo po prostu trollujesz.
    Wybacz, jestem "fachowcem", a gdyby wszyscy pili alkohol tak ochoczo jak
    ja to monopol spirytusowy dawno już by nie istniał.
    Na budowach spotykam innych fachowców i rzadko widuję osoby pijane.