  • Data: 2013-10-04 13:07:05
    Temat: Re: Podłogówka a parkiet.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 października 2013 05:55:16 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > tylko wiedzicie kogutek...
    >

    > ta warstwa aluminium w drogich alupexach nie jest po to żeby sie rura nie
    >
    > rozleciała tylko po to aby sie wygodniej układało rury :)
    >

    > ponadto dobre rury mają warstwę zewnętrzną dość grubą, a tanie cieniutką.
    >

    > ogrzewanie podłogowe robi sie często z rury HDPE/PE bez ALu z wierzchu jest
    >
    > sieciowany PE któy stanowi warstwę antydyfuzyjna a w środku właściwa rura.
    >
    > Jeśli weźmiemy sobie rurę TECE tę klasyczną drogą do złączek nasówanych to
    >
    > wewnętrzna warstwa jest bardzo gruba, tę rurę można złamać i rozprostować

> [...]

    Ludzi na grupie niedużo. Kilka razu do roku trafia się temat w stylu: plama na rogu
    przy podłogówce, Ubywa wody przy podłogówce a przecieku nie widać. jak zlokalizować
    przeciek przy podłogówce itp. A tematów kapie przy kaloryferze, co zrobić. Nie
    widać. Wszystkie instalacje które mogą się popsuć muszą być albo na wierzchu albo
    zrobione z takich materiałów które wykluczają popsucie. Co do podłogówki.Rurka
    kwasoodporną karbowaną. Że droga. Jak przyjdzie dwa razy w życiu rozkuć wszystkie
    podłogi w domu to taka rurka jest tańsza.