  • Data: 2013-10-04 15:29:20
    Temat: Re: Podłogówka a parkiet.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Ludzi na grupie niedużo. Kilka razu do roku trafia się temat w stylu:
    > plama na rogu przy podłogówce, Ubywa wody przy podłogówce a przecieku
    > nie widać. jak zlokalizować przeciek przy podłogówce itp. A tematów
    > kapie przy kaloryferze, co zrobić. Nie widać. Wszystkie instalacje
    > które mogą się popsuć muszą być albo na wierzchu albo zrobione z
    > takich materiałów które wykluczają popsucie. Co do podłogówki.Rurka
    > kwasoodporną karbowaną. Że droga. Jak przyjdzie dwa razy w życiu
    > rozkuć wszystkie podłogi w domu to taka rurka jest tańsza.

    No to dobry alupex wyklucza uszkodzenie :)

    kiedyś niechcący chłopcy zrobili próbę alupexa TECE na 60 bar, nowa
    elektryczna pompa rotenbergera, nei poczekali na mnie chceli się zasłużyć.
    zastanowiło mnie czemu spod wszystkich uszczelek na rozdzielcza wydostaje
    sie pod ciśnieniem taki smieszny areozol wody. Jak popatrzyłem na manometr
    to zdębiałem.