    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Date: Tue, 2 Nov 2010 10:38:54 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:7fac5ee3-0e6e-41f1-97ef-c7bdfa4e8944@s4g2000yql
    .googlegroups.com...
    > imho cena powinna wyjść podobna...

    >Dzwoniłem i pytałem i super tanio to nie jest ...

    >Dla 66m2 powierzchni (4 pomieszczenia) (salon + 3 sypialnie)
    >powiedział mi że musiałbym dopłacić około 3600zł + 100zł za każdy
    >regulator z siłownikiem. Czyli 4000zł.

    >Szczerze mówiąc trochę dużo , myślałem że będzie dużo taniej ...

    >Wykonawca dzwoniłem do hydraulika i ten powiedział mu taką kwotę.
    >Podobno cena wynika z olbrzymiej ilości rur i innych dodatkowych
    >urządzeń.

    >Szczerze mówiąc nie wiem czy warto dopłacać 4000zł do podłogówki ...

    Tak czytam Twoje posty i wydaje mi się że twój inwestor/developer Ciebie
    kreci. Każdą zmianę która mu proponujesz to mu wychodzi jakas kosmiczna
    dopata. Ja myśle ze mu po prostu robic się nie chce inaczej jak w
    poprzednich budynkach. Podłogówka nie powinna wyść drożej jak ogrzewanie z
    grzejnikami, może i powinna wyjśc taniej. Jeden grzejnik długośći 1 metra(ok
    2kw mocy np purmo) kosztuje ok 350zł zł, 1 metr rury alupex purmo np to ok
    2zł kupisz. Osprzet potrzebny i do podłogówki i do grzejników. Zawór
    termostatyczny do grzejników to koszt też kilkadziesiąt zł sztuka,
    Rozdzielacze potrzebne i tu i tu.Nie wiem skąd koszt przy podłogówce wiekszy
    o 4000zł. to jakiś kosmos jest.
    Podobnie zreszta było u Ciebie z dodatkowym ociepleniem, zmienieniem stropu
    itp. Podawali zaporowe ceny tych robót aby ciebie zniechęcic.
    Nie rezygnuj z podłogówki, zrezygnuj z grzejników. I niezaleznie od tego że
    chcesz wszędzie panele. To nic nie przeszkadza
    Ja mam na dole podłogówke a w sypialniach grzejniki. Budując kolejny dom dam
    wszędzie podłogówke, żadnych grzejników- nawet drabinek w łazienkach nie
    dam. Teraz mam w łazienkach dwie drabinki a ich praktycznie nie używam, w
    łazienkach grzeje podłogówką a problemu z suszeniem reczników tez nie mam,
    jest dobra wentylacja to ręczniki schna normalnie na wieszakach. Ponad dwa
    lata mieszkam i drabinki w obu łazienkach uruchamiałem może ze 3 razy

    Krzysiek