    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Date: Mon, 01 Nov 2010 18:56:56 +0100

    W dniu 2010-11-01 18:41, /// Kaszpir /// pisze:

    > Dzięki za odpowiedź (wszystkim) !
    >
    > Stwierdziliśmy jednak że mimo swoich zalet nie chcemy kafelek w salonie.
    > Chyba jednak wolę w pomieszczeniach "mieszkalnych" mieć panele , które
    > są bardziej przytulne i dają wrażenie ciepła ..
    >
    > Dodatkowo stwierdziliśmy że przecież nie cały rok się grzeje , a w tych
    > miesiącach jednak kafle były by zimne ...
    >
    > Więc z podlogówki rezygnujemy ...
    >
    > Oczywiście można wiem stosować podlogówkę nie tylko z kaflami , ale z
    > tego co czytałem trzeba liczyć się ze stratami ciepła. Panele/dywany to
> [...]

    Też tak zrobiłem i teraz z chęcią zrobiłbym duo-parkiet albo coś w tym
    stylu na ogrzewaniu podłogowym. Dywany posiada się w sypialni a nie w
    salonie.

    I tak przy okazji - im mniej grzejników tym lepiej. Są siłowniki do
    grzejników, które możesz regulować czasowo - ustawiasz sobie czujkę w
    pokoju, i siłownik na grzejniku - wtedy, gdy cię nie ma ustawiasz sobie
    18C, jak jesteś 22C. Koszt urządzenia mnoży się przez liczbę grzejników,
    więc im ich mniej tym lepiej.

    M.