  • Data: 2013-08-30 13:47:00
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Projekt jest właśnością zleceniodawcy chyba?
    > Znajomy nie dostał swojej kopii?

    Ty piszesz o tym skrawku papieru który wymaga urząd - on się zwykle ma nijak
    do rzeczywistości. Jeszcze nie spotkałem instalacji elektrycznej zrobionej
    zgodnie z projektem jaki narysował pomocnik architekta.

    Elektryk przychodzi pyta gdzie mają być włączniki i gniazdka i w zależności
    od odpowiedzi sobie na kartce (albo czasem na komputerze) rozrysowuje
    potrzebne obwody po czym zerka na ściany którędy mu najprościej pociągnąć
    kable.

    Pozdrawiam
    Ergie