  • Data: 2013-08-30 13:53:52
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 13:10:46 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Po ludzki tak, jednak ZTCW prawo stanowi inaczej.

    To niech się prawuje. Zobaczymy co ugra jesli roboty nie skończył.
    > Podejmiesz się? Dam Ci namiar. Podpiszesz papier bez sprawdzenia połączeń we
    > wszystkich puszkach?
    Wyzej napisałes że wszystko prosto w takim przypadku znależć( w perawo garaża, w lewo
    kuchnia itp)
    > Sercem całkowicie Cię rozumiem niestety rozum (i portfel) są innego zdania

    Co tu ma do tego serce i portfel. Partacza pogonić a nastepny elektryk jak będzie
    kumaty to w jedno popołudnie przewody opisze.

    > Widać nie znasz śląskich realiów - tu to jest norma. Niemiec dzwoni że jest
    > robota i na drugi dzień rano się jedzie. Nie ma zmiłuj jak nie Ty to ktoś
    > inny wskoczy na Twoje miejsce. Teraz już i tak jest trochę lepiej niż kilka
    > lat temu bo przynajmniej mówią wprost o co chodzi i kiedy mniej więcej
    > wrócą. Jeszcze kilka lat temu po prostu któregoś dnia nie pojawiali się na
    > budowie a telefon odpowiadał "abonent czasowo niedostępny".

    Dziwne rzeczy tam się dzieją na tym Śląsku patrząc na Twoje opowiadania;)