  • Data: 2013-08-30 13:53:41
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A znajomy ma jakąś umowę skoro piszesz o karach umownych?
    > Bo widzę tu pole do popisu dla prawnika.

    Ma i sam jest prawnikiem. Wprawdzie nie z tej działki, ale z tego co mi
    powiedział to nie ma możliwości by nie zapłacić za wykonaną robotę. Można
    jedynie potrącić karę umowną za opóźnienie.

    Gdyby elektryk nie wrócił to wtedy i tak najpierw trzeba mu zapłacić za to
    co zrobił a dopiero potem w sądzie domagać się zwrotu kasy za to że ktoś
    musiał po nim dokończyć.

    Cóż to jest wada zatrudniania fachowca na umowę. Bez umowy to by się musiał
    prosić by mu cokolwiek zapłacić za niedokończoną robotę. No ale jak się jest
    prawnikiem to niestety wszystko musi być idealnie bo jak mi mówił
    konkurencja jest spora i każdy patrzy każdemu na ręce. Raz coś zlecisz na
    lewo i już za chwilę ktoś to wyciągnie by cię
    zdyskredytować w oczach klientów albo doniesie do samorządu.

    Pozdrawiam
    Ergie