  • Data: 2013-08-30 14:48:51
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:35b4c80f-a12b-49c9-8b39-99a41b61d716@go
    oglegroups.com...

    > Wyzej napisałes że wszystko prosto w takim przypadku znależć( w perawo
    > garaża, w lewo kuchnia itp)

    _Mnie_ jest prosto u _mnie_. Na pewno komuś innemu nie byłoby tak prosto.

    > Co tu ma do tego serce i portfel. Partacza pogonić a nastepny elektryk jak
    > będzie kumaty to w jedno popołudnie przewody opisze.

    I podpisze papierek do odbioru bez zaglądania do puszek i robienia pomiarów?
    Nie wydaje mi się. A jak musi wszystko pomierzyć to już czas inny i kasa
    inna.

    > Dziwne rzeczy tam się dzieją na tym Śląsku patrząc na Twoje opowiadania;)

    Dla nas to normalka. W Gliwicach i Zabrzu sporo ludzi ma podwójne
    obywatelstwa więc mogli legalnie pracować w Niemczech przez naszą akcesją do
    UE. Nałapali kontaktów i mają robotę. Po tym jak Niemcy otworzyli swój rynek
    pracy konkurencja wzrosła bo nagle nie tylko wybrani mogli tam legalnie
    pracować ale wszyscy Polacy, więc teraz każdy sobie ceni niemieckiego
    zleceniodawcę by go nie stracić. A że kasa 2-4 razy lepsza niż u nas to nic
    dziwnego że wolą tam pracować.

    Pozdrawiam
    Ergie