  • Data: 2009-07-01 13:08:59
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2fm62$nob$1@news.onet.pl...

    > Na podstawie tego ze policja zabiła jednego Polaka w Kanadzie nie wyciagam
    > wniosku ze Policja morduje masowo Polaków w Kanadzie i ze kanadyjscy
    > Policjanci to mordercy

    Ale wierzysz mediom, ze cos takiego sie zdarzylo?

    > A czy ja gdziesś napisałem że w Chinach nie ma transplantologi?
    > Pewnie jest. I nie zdziwiłbym sie za barsdzo jakby okazało sie że jest na
    > dużo wyższym poziomie jak u nas.

    Ty naprawde nie wiesz o co chodzi?

    > Dokładnie tak i to stwierdzenie weź Sobie do serca.

    Tzn. mozna wywnioskowac cos o kondycji banku czy nie?

    > Bo ja jak na razie nie upieram się ze chiny to kraina mlekiem i miodem
    > płynąca itp.
    > A ty zaś kategorycznie twierdzisz ze jest inaczej

    Tzn. ja sugeruje, ze chiny to kraina mlekiem i miodem plynaca?

    > - a nie widziałeś nawet z zewnatrz tych całych Chin.
    > Na podstawie tego że jeden budynek się w Chinach przewrócił Ty wysuwasz
    > wnioski że ich budownictwo to katastrofa.

    Bzdura, niczego takiego nie napisalem. Zacznij czytac ze zrozumieniem po
    popadasz w coraz wieksza smiesznosc. To niejaki Boban sugeruje, ze
    chinczykom oczy na wierzch wyszlyby gdyby sie dowiedzieli, ze w polsce
    pociag moze jechac 440km przez siedem godzin. A ja twierdze, ze ktos kto
    pakuje takie teksty po prostu bredzi. Koniec.