  • Data: 2009-07-01 14:00:48
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekawe czemu, skoro Chiny to taki raj na ziemi, a Ameryka jest taka
    > straszna.
    >
    > odwieczne pytanie, czemu ludzie chca emigrowac do tego strasznego kraju choć
    > ich kraje to takie prawdziwe raje na ziemi

    Ameryka byla rajem finansowym w czasie "komuny", ktora byla wrogiem nr jeden i
    trzeba bylo pokazac roznice. Ale z upadkiem "komuny" ten raj sie skonczyl albo
    inaczej, nastaje tu komuna rzadzona przez klike ludzi, ktorzy maja punkty za
    pochodzenie. Podobnie zreszta jak u nas. Demokracja; jak nie masz pieniedzy i
    to duuuzo to zapomnij ze Cie nawet jakim lokalnym kacykiem wybiora; media juz
    zadbaja o to by Cie osmieszyc a jak bedziesz za bardzo podskakiwal to i na to
    maja wypracowane sposoby w tym poza prawne. W najblizszych dniach odbedzie sie
    feta pogrzebowa niejakiego Majkela...
    Teraz panuje "terroryzm"; trzeba gawiedzi wskazc wroga by usprawiedliwic
    skrajne niesprawiedliwosci spoleczne gdy 95 proc. kapitalu znajduje sie w
    rekach 5 procent ludzi. Pozyjom uwidim:)
    Ludzie normalnie klepia bide, wielu jest zadluzonych po uszy, to co pokazuja
    na filmach, te piekne samochody, balangi, domy, to wszystko kupowane na
    kredyt, albo raty z trudem splacane przez dziesieciolecia.
    Zauwaz, ze jak tu kupilem dom i policzylem ile zaplace w sumie tych "niskich
    rat" wyszlo mi dokladnie drugie tyle. Czyli jeden dom kupujesz dla siebie a
    drugi taki sam - bankierom. A sredni roczny podatek od nieruchomosci licza
    sobie jako poltora procent jego rynkowej wartosci. Policz ile bedziesz placil
    jak wprowadza te w pelni demokratyczne stawki w Polsce. Ponadto obcinaja ci
    place o ponad 20 procent (tez podatek) a jak pojdziesz do sklepu to jeszcze
    placisz 7-9 procent podatku, podobno na murzynow.
    A ha, kilka dni temu nieznaczna ilosci glosow przeglosowali tu ustawe na temat
    ocieplenia, globalnego oczywiscie. Kazdy rolnik postepowy bedzie placil 170
    dolarow rocznie od kazdej krowy bo one na pastwiskach baki puszczaja i te gazy
    ciplarniane, ktore sa nastepnym w kolejce wrogiem ludu pracujacego miast i
    wsi, wydzielaja...
    To tak w skrocie bo ide do roboty i bardzo sie ciesze, ze ja jeszcze mam.
    Pzdr.
    Tornad