    From: "Maniek4" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa ciepla - koszty
    Date: Fri, 9 Jan 2009 10:50:17 +0100
    <gk2lsn$qi8$1@news.interia.pl> <gk2ngd$5hv$1@inews.gazeta.pl>
    <gk2ouu$v17$1@news.interia.pl> <gk2r7n$5te$1@opal.futuro.pl>
    <7...@i...googlegroups.com>
    <gk5egs$fn5$1@news.interia.pl> <gk5l2l$cpe$1@inews.gazeta.pl>
    <gk5ole$176$1@news3.onet>
    <d...@3...googlegroups.com>
    <d...@z...googlegroups.com>
    <gk5qrl$lo$1@news.interia.pl> <gk5ual$bn9$1@inews.gazeta.pl>
    <gk5ua1$58v$1@news.interia.pl>
    <6...@u...googlegroups.com>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:66314a22-5007-4657-b91b-1ea7bae43d51@u18g2000pr
    o.googlegroups.com...

    > Podstawa to sprezarka i wymiennik ciepla. 90% pomp jakie ogladam ma
    > sprezarke scroll, copelanda. Tak naprawde to tylko ona sie moze popsuc
    > a jej koszt to ok 3k pln. Ta pompa co wkleilem to IMHO porzadna pompa
    > - zadna garazowa robota tylko normalna produkcja masowa. Tyle piszesz,
    > zeby sie nie dac zlapac w pulapke marketingowa, a wlasnie sie
    > lapiesz :-) Jakbys otworzyl viessmanna (ktory akurat w pompach jest
    > cienki no ale drogi i znany;) to niczym by sie nie roznil od tej
    > pompy, poza 1-1,5 x wyzsza cena za logo na budzie :-)

    Adam, wszystko to prawda, tylko skad pewnosc, ze wszystko jest prawidlowo
    dobrane, obliczone i bedzie wlasciwie dzialac??
    Ja nie namawiam nikogo do tego, zeby takich pomp nie kupowal, bo moze sa
    dobre, ja nie wiem. Wiem, ze jak kupie markowy kociol to bedzie dzialal jak
    trzeba a i tak bedzie kilka razy tanszy od garazowej pompy.

    Pozdro.. TK