    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <d...@g...com>
    <e...@g...com>
    <1r4dssw3lc9su$.dlg@myjk.org>
    <53f320ae$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <1xyxg784nrh6n$.dlg@myjk.org>
    <53f3287d$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <11kn2r8bvivo3$.dlg@myjk.org>
    <53f32aa1$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <znw9ptv38c3t$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    Date: Tue, 19 Aug 2014 15:44:47 +0200

    Tue, 19 Aug 2014 06:26:59 -0700 (PDT), Kris

    > A ponieważ wg mnie went mech w domu jednorodzinnym
    > jest zbędnym gadżetem na który zapotrzebowanie
    > wykreowali spece od marketingu,

    Z tym się nie mogę zgodzić. Od kiedy "zakosztowałem" powietrza w domu z
    wentylacją mechaniczną, tylko o tym marzę. To zupełnie inny komfort
    bytowania -- powietrze ciągle w ruchu, nie ma typowego zaduchu jak w
    przypadku WG, no i nie ma konieczności wpuszczania ścierwa ze skrzydełkami
    przez okna żeby się tego zaduchu od czasu do czasu pozbyć. Ja wiem, że
    natura najlepiej świat buduje, ale czasem trzeba jednak jej pomóc żeby
    człowiekowi zrobić dobrze. ;)

    Hm.. i żaden hłyt martekingowy na mnie w tej materii nie był stosowany. ;)

    --
    Pozdor Myjk