  • Data: 2014-08-21 10:48:47
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 08:47:10 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Tyle czasu twierdziłeś, że "sieniedasie", jak musisz napisać konkrety na
    > jakich opierałeś swoje zdanie, to teraz nagle żądasz tych danych ode mnie.

    Ja juz wiele razy pisalem konkrety - ja uwazam ze na caly dom to musi byc
    klima rzedu ok 6-9kW (czyli dwa duze splity).

    Widze, ze sie nie dogadamy - na prosbe o podanie konkretu (moc pompy albo
    moc jaka zakladasz do chlodzenia) silisz sie na smieszki heheszki zeby tylko
    nie odpowiedziec - bo prawda jest taka ze gowno masz a nie obliczenia :)
    Dlatego robimy EOT - nie rozmawiam z blaznami.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.