    Subject: Re: Pompa od myjki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <e...@g...com>
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <ocj7u9$i96$2@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 23 Apr 2017 11:03:43 +0200

    W dniu 2017-04-11 o 20:50, Budyń pisze:
    > i tak to z waszymi radami jest. Pojechałem kupic karchra a wróciłem z macalisterem.
    >

    > b.

    No toś wtopił :)

    Ja także dałem się kiedyś namówić na McAlistera, choć myślałem o
    Karcherze. Fakt, że jak kupowałem nie było wtedy bardziej wydajnego
    urządzenia w Castoramie, a Karchery mieli tylko te z najniższej półki.
    Nie miałem wtedy czasu, żeby szukać po innych sklepach czegoś lepszego.
    O ile samo urządzenie pracuje już ok. 10 lat bezawaryjnie o tyle nie
    mogę zrozumieć polityki Castoramy, w której nie można było uświadczyć
    podstawowych części zamiennych, które się zużywają podczas eksploatacji.
    Nawet po zwykłe oringi do lancy, które wytrzymują jeden sezon, odsyłają
    do serwisu. Niestety dobrać się ich nie dało w sklepach handlujących
    oringami, a z serwisu też mi przysłali oringi, które nie pasowały do
    mojej myjki. Części od Karchera także nie pasowały. Dlatego po roku
    czasu od zakupu sprzęt stał się bezużytecznym, ze względu na brak
    uszczelek, które kosztują grosze.

    Dopiero jak się wkur....m i przywiozłem urządzenie do Castoramy życząc
    sobie zwrotu gotówki, powołując się na niezgodność towaru z umową,
    specjalnie sprowadzono dla mnie całe opakowanie, które mi starczyło na
    te 10 lat użytkowania i jeszcze mam kilka sztuk w zapasie.
    Najśmieszniejsze, że dostałem je wtedy w gratisie :)

    W przypadku Karchera nie ma problemów z częściami zamiennymi. Można
    kupić w każdym sklepie, który handluje tym sprzętem.