  • Data: 2010-08-17 07:39:01
    Temat: Re: Pompa wody brudnej
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pompe do brudnej wody dać na górze a za pompa zawór zwrotny zeby woda sie
    > nie cofała. Po odpowietrzeniu powinno działać. Odpowietrzebnie moze być
    > kłopotliwe.

    odpowietrzenie jest b. proste, wystarczy pompe od góry zalac woda i
    poczekać, woda
    ścieknie do rury i samo się odpowietrzy. Problem jest wydaje mi się w tym,
    że piasek
    zatrze też pompę do brudnej wody.....
    Pompa na szambiarce to jest urządzenie podciśnieniowe,
    wessa wszystko do zbiornika przed pompą... bez zniszczenia pompy
    pozdr.
    Gr