  • Data: 2009-01-12 22:26:11
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kiki" <...@...c> wrote:

    > Dyski sieciowe są w tym ethernecie, Moje Dokumenty wyeksportowane z kilku
    > komputerów na jeden storage. I uważam, że i tak nie chodzi aż tak szybko.
    > Ma to swoje "zająknięcie" jak kesz jest opróżniony. Idea trzymania
    > wspólnych danych na jednym serwerze jest niesamowita. Mam Microsoft Home
    > Server do współdzielenia zasobów i nigdy na wifi jako główne medium bym
    > się już nie przesiadł. Po wifi leci 1-2MB/s w bliskiej odległości. Z
    > piętra na parter już nie sięga wszędzie przez strop. Wtedy zaczkania są
    > straszliwe.

    A ja mam w pracy kilkadziesiąt AP-ków Aironet 1200. Jedna sztuka zasięgiem
    obejmuje kilka biur. Radio mają w większości G, ale są też i takie z AB.
    W serwerowni stoi Clariion z 60 dyskami FC i SATA po 146, 300 i 500GB, w
    sumie jest tego... od diabła i trochę :) Wszystkie notebooki (a jest ich ze
    2 setki) mają przekierowane pulpity, my documents na udziały sieciowe. Poza
    kilkoma przypadkami, nikt na wydajność nie narzeka, choć część ludzi pracuje
    prawie wyłącznie na wifi.
    Zastanawiam się ilu użytkowników jest w Twojej sieci, skoro sieć
    bezprzewodowa się dusi. U mnie jest 2000 :)

    --
    Bartek