  • Data: 2009-06-18 18:37:46
    Temat: Re: Poradnik Inwestora nowe pliki v005
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bokomaru wrote:

    > a z ktorej strony jest nieekologiczna?
    > w Europie lasy pod wycinkę się uprawia.
    > w Polsce np. drzewostan _zwiększa_ się mimo rosnącej wycinki.
    > równie dobrze moglbys napisac, ze nieekologiczne jest koszenie
    > pszenicy :O

    dokłądnei nieekologiczne jest rabunkowe wycinanie drzew, zorganizowana
    uprawa nowego lasu jest super ekologiczna, Drewno jest fantastycznym
    materiałem konstrukcyjnym, o olbrzymiej odporności mechanicznej i wbrew
    pozorom ogniowej.

    Stalowa więźba dachowa podczas pożaru bardzo szybciutko polegnie drewno
    bardzo długo utrymyje podczas palenia sie parametry wytrzymałościowe dając
    czas na ucieczkę ze strefy zagrożenia.