  • Data: 2009-09-09 16:47:43
    Temat: Re: Porotherm czy mega-max ????
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:h879v6$kdv$1@alfa.ceti.pl...

    > ale nie kupowałeś , masz mozliwosc pożyczenia :):)

    No wlasnie kupowalem i teraz pozyczam za jak zwykle za duze pieniadze. :-)

    > :):)
    > jedna dobra flaszka mniej w weekend i odkurzacz wychodzi gratis :)

    Kazdy ma swoja miarke. :-)))

    > No wreszcie cenna uwaga, dzieki .
    >
    > No ja przewiduje 2 lata dlatego to wazne dla mnie

    Mozesz spokojnie bez stresu. Osobiscie nie zauwazylem zadnej roznicy po paru
    latach stania przed tynkowaniem. Kiedys na tej grupie pisal ktos, ze u
    sasiada z tynku na Porothermie wylaza jakby grzyby co mialo byc niby
    spowodowane pozostalosciami trocin w czasie wypalania. :-) Urban legend, no
    chyba ze ten dom byl tynkowany torfem. U mnie przed i po tynkowaniu
    kompletnie nic sie nie dzialo.

    Pozdro.. TK