  • Data: 2022-09-06 16:35:58
    Temat: Re: Poważne pytanie do poważnej grupy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > No to nie wiedziałem. W mojej okolicy kilkuletnie dzieci są normalne
    > i żadnych telefonów nie mają. Być może w dużych miastach jest inaczej.

    W dużych miastach bywa rozmaicie, co nie powinno dziwić, gdyż miasta są
    duże i różni ludzie w nich żyją. Zapewniam, że normalnych kilkuletnich
    dzieci też w nich nie brakuje. Być może w małych jest inaczej -- tam
    może przeważyć w jedną, albo w drugą stronę, a to rzutuje na perspektywy
    ich rozwoju.

    Jarek

    --
    mam w dupie małe miasteczka