eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrąd mnie ściga w łazience a mnie się kończą pomysły....Re: Prąd mnie ściga w łazience a mnie się kończą pomysły....
  • Data: 2010-11-16 23:03:07
    Temat: Re: Prąd mnie ściga w łazience a mnie się kończą pomysły....
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibus2b$ivk$1@news.onet.pl...
    > egzaminatorzy, którzy mi dali uprawnienia, bo jeszcze mogą mi je odebrać
    > ;)

    E tam upawnienia
    Jak sie w naszym kraju zdobywa uprawnienia to wiadomo;)))
    Papierki mozna załatwic takie jakie potrzebne.
    Tylko nie bierz tego do Siebie.

    Jeszcze odnosnie uprawnień i licencji:
    Znajomy za tydzień/dwa odbiera licencje ochrony 1go stopnia.
    I ok, tylko że nie miał czasu ani razu byc na kursie pracowników ochrony
    ktorego przejscie jest wymagana i na egzamin tez nie trafil;)
    A papierek będzie pelny legal;))
    podobnie jest u nas z uprawnieniami SEP i ich odnawianiem.