  • Data: 2010-09-05 07:54:07
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości
    news:i5vhqf$2rv$1@ochlapek.sierp.net...

    > no wiec po co mi osobna suszarka zakladajac, ze mam gdzie suszyc pranie?

    1. Gdybym miał garderobę, to tak chciałbym mieć. To bardzo ergonomiczne. Nie
    trzeba nosić prania itp. Z szuflady do pralki, suszarki i do szuflady.
    2. Suszarka produkuje olbrzymie ilości ciepła. Jedno pranie to 1-1,5 kWh
    poboru energii, a suszenie to 5kWh. W ten sposób wraz z wentylacją zapewni
    niską wilgotność, która może być podwyższona praniem, wyciąganiem mokrych
    ciuchów itp.
    3. Naprawdę komuś tam u Ciebie się chce wieszać pierdylion skarpetek na
    sznurze? Masz niewolnicę?
    4. Pralkosuszarka to gówno.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/