  • Data: 2010-09-05 18:13:37
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 20:08:05 +0200, Panslavista napisał(a):

    > (...)Maruda kupiła sobie drugą pralkę bez suszarki...

    W końcu ja też jednak żadnej suszarki już chyba nie kupię - i tak obecnej
    prawie nie używam, bo jak pisałam mam gdzie suszyć pranko, no i lubię,
    kiedy ono pachnie świeżym leśnym powietrzem. Ubrań mamy na tyle, że można
    spokojnie poczekać, aż wszystko, co uprane, spokojnie sobie wyschnie.
    Czasem nawet zapominam od razu po wyschnięciu zdjąć pranie z suszarek i tak
    sobie wisi ładnych parę dni. Dobrze jest mieszkać na wsi :-)