  • Data: 2016-08-05 10:56:54
    Temat: Re: Prawo a ulotki w plocie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 10:37:17 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Dlatego ja każdą taką rozmowę nagrywam, a w razie naliczania dodatkowych
    > opłat, pomniejszam opłaty o te kwoty, dopisując do informacji przelewu z
    > jakiego tytułu pomniejszyłem należność. Kiedyś z tego powodu pewna sieć
    > TV kablowej nawet nasłała na mnie firmę windykacyjną, a ja grzecznie ich
    > odesłałem na "drzewo banany prostować".

    Ale nie bajdurz juz tu nam :-)
    Takie rzeczy zalatwia sie zgodnie z umowa i regulaminem - skladajac
    reklamacje. Brak pelnej wplaty i brak zlozonej reklamacji skonczy sie
    zerwaniem umowy i naliczeniem kary umownej. Korpo ma Twoje opisy w
    przelewie w zadzie - nikt tego nawet nie czyta bo calosc ksieguje sie
    automatycznie (masz przypisany indywidualny numer konta do wplat).

> [...]
    > rodzinę uporczywymi telefonami za rzekomy dług pseudobanku. Ktoś po
    > prostu podał mój stacjonarny numer telefonu jako numer kontaktowy. Firma
    > windykacyjna korzystała z automatu nękającego, który o różnych porach
    > dnia i nocy wydzwaniał z upomnieniami o zaległościach i możliwości
    > zawarcia porozumienia, po czym podawany był kilkunastocyfrowy numer
    > sprawy oraz numer telefonu pod który trzeba oddzwonić. Ale numery były
    > podawane tak szybko, że nikt z domowników nie był w stanie ich ani
    > spamiętać, ani spisać. Bez numeru sprawy nikt nie chciał ze mną

    Ja takich dodaje do blokowanych w telefonie i zapominam o sprawie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.