  • Data: 2013-05-12 18:34:54
    Temat: Re: Próba wodna
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 11:26:23 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

> [...]
    instalację. Przy pięćdziesięciu litrach ( bojler) przy grzaniu od 20 do 60 stopni i
    stałym ciśnieniu 0,15MPa z zaworu bezpieczeństwa wylatuje ok 100ml wody. Jak w
    instalację wchodzi kilka litów i jest przeciek to jest on na takim poziomie że woda
    odparuje zanim ją zobaczysz. Z czego ta instalacja?

    > Tego się właśnie obawiam. Jest oczywiście szansa, że nieszczelność jest
    >
    > na zamknięciu, jednym z mnóstwa korków. Wcześniej próby się nie udawały,
    >
    > właśnie z ich powodu - wyciskało uszczelkę. To był by dobry powód, choć
    >
    > w takich przypadkach szybko ubywało, powiedzmy w godzinę do zera.
    >

    > Instalacja Kan-Term, tworzywo z alu jako płaszcz. Symbol taki:
    >
    > PE-XC/AI/PE-HD
    >
    > Złączki jako kalibrowane końce rury z nasuniętym pierścieniem mosiężnym
    >
    > po nasunięciu rury na króciec.
    >

    > Miłego.
    >
    > Irek.N.

    Może spróbuj tam gdzie jest dojście jakimś barwnikiem do jajek przypudrować.